sso

On-line výživová poradna

Jelikož s prodejem odšťavňovačů jde ruku v ruce i zdravý životní styl, za ty léta jsme posbírali řadu zkušeností. Rádi vám poradíme, jak upravit životní styl a začít žít zdravěji nebo vám pomůžeme s redukcí váhy. Všechny námi nabízené služby naleznete v ceníku. Pokud máte konkrétní otázky týkající se tohoto tématu, můžete využít zdarma naší výživovou poradnu. Stačí vyplnit kontaktní formulář a brzy můžete očekávat naši odpověď, na kterou budete upozorněni e-mailem.

Dobrý den,
mám dotaz, jak účinně redukovat podkožní tuk. Jsem sportovní typ, posiluji několikrát týdně, provádím kardio a aerobní cvičení, jím zdravě. Úplně jsem vyřadila nezdravou stravu a snažím se jíst dost, i když je to pro mě občas těžké. Můj problém je, že jsem nabrala svaly, které nejsou vidět, protože jsou stále schované pod tukem, takže mám teď například silnější nohy. Chtěla bych se zbavit se zbavit tuku, kterým jsou svaly obalené, ale už bohužel opravdu nevím jak. Budu Vám vděčná za Váš názor a radu. Děkuji.

Dobrý den. Bez podrobného vyšetření na přístroji InBody a osobní konzultace nejsem schopná posoudit míru vašeho problému. Osobně si myslím, že pokud cvičíte a stravujete se způsobem, který popisujete, množství podkožního tuku nemůže být nikterak výrazné. Podkožní tuk je do jisté míry fyziologický a potřebný, zajišťuje například termoregulaci. Můžete zkusit zhodnotit, zda váš jídelníček obsahuje dostatečné množství bílkovin a dodržujte pitný režim. Pokud byste měla i nadále pochybnosti, navštivte některé centrum, kde vám hodnotu podkožního tuku proměří a objektivně budou moci vaše obavy zhodnotit. 

Hezký den

Zuzana Sloupová

zobrazit celou odpověď skrýt celou odpověď
Autor: Tereza (17)

Dobrý den,
prosím o Váš názor na můj jídelníček, zda obsahuje všechny potřebné živiny a správný poměr bílkovin, tuků a sacharidů..případně co bych měla změnit. Typická snídaně je ovesná nebo pohanková kaše z rostlinného mléka, ořechy, sušené ovoce a semínka.
Oběd: zeleninová polévka, quinoa nebo čočka zapečená se žampiony a zeleninou.
Svačina: šťáva z červené řepy a mrkve nebo ovocný koktejl nebo jogurt s celozrnnými vločkami a sušeným ovocem.
Večeře: celozrnná houska s tvarohovou pomazánkou nebo sardinkami.
Hubnout nechci, vážím 59kg při 170cm výšky, spíš bych ráda nějaké to kilo přibrala.
Moc děkuji za Váš názor.

Dobrý den,

Váš jídelníček je naprosto v pořádku, nutričně je vyvážený a obsahuje všechny potřebné živiny. Pokud chcete přibrat, můžete si dopřát lehčí druhou večeři, zvýšit množství oříšků a semínek nebo sladkého ovoce.

Zuzana Sloupová, DiS.

zobrazit celou odpověď skrýt celou odpověď
Autor: Petra (47)

Dobrý den je mi 20 let. Važím 57 kg a měřím 160 cm. Chtěla bych zhubnout pár kilo. Pracuji jako sanitářka na směnný provoz. Pohybu mám docela dost. Pracuji také na noční směny. Chtěla bych se poradit,co je vhodné jíst k večeři a o nočních směnách. Většinou večeřím celozrné pečivo se zeleninou nebo jogurtem,občas knackebroat se sunkou nebo vařeným vejcem. Také si občas dám teplou večeři (kuřecí maso s rýží nebo bramborem,tunákové rizoto,..). Ještě jsem se ctěla zeptat jak je to s tunákem v konzervě. Zda je vhodný při dietě?Před noční večeřím to samé většinou a během nočních mrkve,jogurty nebo ovoce. Po skončení noční si dám většinou celozrné pečivo a jogurt než jdu spát. Chtěla jsem se zeptat,co je vhodné jíst během nočních a dále k večeři. Jaké potraviny,zda jsou vhodná teplá jídla a co například,zda jsou vhodné knackebroaty k večeři a popřípadě s čím a jaké množství a také zda je vhodné celozrné pečivo k večeři. Četla jsem,že knackebroaty moc vhodné k večeři nejsou. Odpoledne většinou svačím ovoce (jablko,pomeranč,hrušku,kiwi,hroznové víno,grepy,..) Dopoledne si dám většinou ovocný jogurt s banánem.Předem děkuji za odpoved

Dobrý den,

pokud pracujete na směnný provoz, je důležité nehladovět a i během noční služby pravidelně jíst. Klidně si můžete dopřát druhou večeři a po půlnoci si dát ještě svačinu. Další jídlo si dejte než půjdete spát. Vaše složení jídelníčku je v pořádku. Tuňáka si čas od času určitě dopřát můžete, stejně tak i knekebroty. Dbejte i na pravidelný pitný režim, vhodné jsou bylinkové čaje, nesycená voda nebo čerstvé ovocné a zeleninové šťávy.

Zuzana Sloupová, DiS.

zobrazit celou odpověď skrýt celou odpověď
Autor: Michaela (20)

Dobrý den,
potřebuje tělo nějaký pravidelný přísun určitého množství pečiva? Já nejím pečivo a nemám potřebu jej konzumovat, obírám se tím o něco podstatného?

Děkuji za odpověď.

Dobrý den, 

v soucasne dobe kvalita peciva klesa, koupit dobre celozrnne pecivo byva casto problem. Proto zcela vyradit pecivo z jidelnicku je jiste mozne. Pecivo lze velmi dobre nahradit jinymi zdroji sacharidu. Vyborna je quinoa, pohanka, lusteniny, kuskus nebo jahly. Tyto potraviny lze pripravit na slano i na sladko. Muzete z nich uvarit kasi s ovocem nebo primichat do salatu. Je jen potreba hlidat si orientacne mnozstvi prijatych sacharidu za den. To by melo byt zhruba 50-55% z celkoveho denniho prijmu energie. 

Zuzana Sloupova, DiS.

zobrazit celou odpověď skrýt celou odpověď
Autor: Jaroslav (20)

Dobrý den,
je mi 15 a měřím 168 cm a vážím pouze 43 kg. Mám podváhu, měla bych mít okolo 46.6-67.7 kg. Zkoušela jsem nabrat váhu, ale nic nezabralo. Pomůžete mi prosím?

Dobrý den,

váha těla zcela nevypovídá o celkovém složení těla. Rozhodující je množství svalové a tukové tkáně v těle a jejich vzájemné poměry. Pokud byste chtěla mít přesné informace o složení vašeho těla, můžete navštívit některé pracoviště, které provádějí měření na přístroji Inbody případně Tanitě. Osobně si myslím, že nemusíte mít z váhy obavy, vaše tělo je stále ve vývinu. Pokud dodržujete pravidla zdravé a vyvážené stravy není důvod se znepokojovat.

Hezký den...

Zuzana Sloupová

zobrazit celou odpověď skrýt celou odpověď
Autor: Eva (15)
celkem 25 dotazů
###message