sso

Rychlý tip, jak se nadopovat energií a ještě omládnout

Sice to bude zelené, ale s našimi tipy to nebude ani trochu bolet.

Spousta z nás se takhle v předjaří už jen plouží a toužebně očekává první hřejivé sluneční paprsky. Ale na to, abyste začali zase zářit energií, nemusíte čekat až do jarní rovnodennosti.

Řešením je odšťavňovat listovou zeleninu. Říkáte, že to nedáte? Tak čtěte! Pravidelná konzumace šťávy z listové zeleniny:

  1. výrazně zvyšuje úroveň energie
  2. nabíjí optimismem a tím pomáhá zatočit se stresem, napětím a předjarní depresí
  3. zlepšuje soustředění a zvyšuje výkonnost
  4. podporuje snadné usínání a kvalitní spánek

…a pak je také účinnou prevencí rakoviny, významně chrání proti makulární degeneraci a dalším očním chorobám, likviduje zánět v těle... a prodlužuje život! Obsahuje totiž cenné látky, které tělo potřebuje jako sůl (chlorofyl, vitamíny a celé spektrum minerálů), a hlavně čistí a odkyseluje. Příjemným bonusem je i rozjasnění pleti a vyhlazení vrásek.

odšťavňování listové zeleniny
odšťavňování listové zeleniny

Co si odšťavnit, aby se to dalo pít?

Ne každého láká popíjení nápoje v barvě žabince nebo bahna. Co s tím? Nepijte zelené šťávy samotné. Jakoukoli listovou zeleninu můžete bez problémů odšťavňovat společně s mrkví a jablkem, dobře chutná i s hruškou. Začněte pozvolna třeba takhle:

  • 1 větší mrkev
  • 2 hrušky
  • ½ citronu
  • 1 hrst polníčku

Až se přesvědčíte, že polníček není v koktejlu vůbec cítit (a to se určitě přesvědčíte!), druhý den přidejte druhou hrst, třetí den třetí – zkrátka přidávejte tak dlouho, dokud se vám šťáva bude zdát chuťově přijatelná.

Citron jako poslední záchrana

Pro první pokusy s listovkou záměrně doporučujeme polníček, protože jeho chuť je velmi jemná. Stejně nevýrazně chutná v koktejlech i špenát nebo ledový salát. Ani citron není v našem receptu náhodou – dokáže umírnit hořkost listové zeleniny a celkově s ním jakýkoli drink chutná o 100 % líp. Takže ho určitě nevynechávejte!

Publikováno: 4. února 2016
###message